fredag 26 april 2013

KONSTEN ATT SKYDDA SEJ.





Det var ett tag sedan sist så nu är det dags för lite småfräckt på ämnet:

KONSTEN ATT SKYDDA SEJ.




Den något överförfriskade ynglingen stoppade krona efter krona i kondomautomaten.
Kompisen undrade om han inte skulle ge sig snart?
– Nu? När jag har sån tur!



En kille följde med en flicka hem efter dansen. Dom satt på hennes säng och vänslades.
Dom blev riktigt heta på gröten och började klä av sig. Innan dom skulle till, frågade flickan om han hade skydd?
– Vadå skydd?
– Har du kondom?
– Kondom? Vadå kondom?  
– Här har du! sa hon, och slängde till honom ett tolvpac.
– Vad ska jag göra med dom?
Vet han ingenting. tänkte hon.
– Så här! sa hon, och rullade på ett gummi på tummen för att visa.
Han satt med ryggen mot flickan och fumlade en lång stund.
– Vad gör du?
– Det är så jädra svårt att få på den elfte!
– Du ska bara använda ett i taget!    
– Jaha?!
När dom hade älskat en stund blev han väldigt flåsig.
– Du har väl på dig gummit? frågade hon för säkerhets skull.
– Jajamensan!!! sa han, och visade upp tummen i samma ögonblick som han började himla med ögonen.



En man stegade in i sjukvårdsaffären för att köpa kondomer.
Från affärens inre kom det en ung vacker flicka.
Mannen blev generad.
– Är inte herr Karlsson här idag?
– Nej, han är sjuk. Kan jag hjälpa till med något?
– Jag, hum, skulle ha hum en sån där ask som står där på hyllan!
– Jaha! Ett par hålfotsinlägg. sa flickan och tog fram dom. Önskas något mer?
– Jag kan ta ett sånt uhum där litet paket som står bredvid!
– Jatack, ett paket liktornsplåster. Var det bra så? Vi skall nämligen stänga nu, det är ju ändå lördag.
– Jaaa, det är ju det… Javisstja, jag skulle handla åt min bror också! Han ville ha ett
uhm… ööö... öhum… ett… ööö… hålfotsinlägg han med!
– Tackartackar, då blir det 134:50. Ja då får jag bara önska trevlig helg.
– Ska ni säga!!!



En annan man kom in i sjukvårdsaffären i samma ärende men ville bara köpa en kondom.
Expediten förklarade att dom såldes i trepack.
– Jag vill bara ha en!
– Nog kan jag bryta förpackningen men det blir dyrare att köpa styckvis. Och dom blir inte gamla på flera år.
– Det gör inget, jag vill bara ha en.
Nästa dag upprepades proceduren. Och när han kom tillbaka tredje dagen sa expediten:
– Hade du köpt en trepack på en gång så hade du sparat en tia! Jag fattar inte vitsen?
– Jag försöker sluta!!!



Kålle och Osborn satt vid kajen och metade. Dom fick syn på en kondom som flöt förbi.
Kålle utbrast:
– Dom går tidigt till sjöss nu förtia!



En gammal man och en kvinna hade fått ihop det på äldreboendet.
Dom satt ofta tätt ihop, hand i hand, i dagrummet och tittade på TV.
Men när det var dags att sova gick dom till sina respektive rum.
Så småningom tyckte dom att det skulle vara skönt med lite intimitet.
Kvinnan följde med in på mannens rum där dom kröp ner mellan lakanen och bara låg och kramades.
När detta hade pågått en längre tid föreslog kvinnan att dom skulle ta steget fullt ut och ha sex.
– Jag trodde aldrig att du skulle fråga, sa mannen. Jag har hoppats på den här stunden länge och förberett mej med att köpa kondomer.
– Men inte behöver du kondom, jag är så gammal så jag kan inte bli gravid.
– Jag är bara nyfiken på att se om det blir nåt i den.


 Man får leva på hoppet...
...sa grodan.
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar